Constanța
Schimbă orașul  
Alba Iulia Arad Brașov Cluj Napoca Constanța Deva Piatra Neamț - Beauty Piatra Neamț - Masaj Râmnicu Vâlcea Sibiu Slatina Târgu Mureș Timișoara București

Etapele inițierii și dezvoltării unei afaceri în franciză REFLEXO VITAL

Care sunt avantajele unei francize REFLEXO VITAL?

Franciza REFLEXO VITAL reprezintă o oportunitate de afaceri și acordă drepturile de distribuție locală și de vânzare a serviciilor și produselor unei entități, denumită Francizat, în schimbul unei taxe sau redevențe lunare.

Franciza REFLEXO VITAL este, astfel, un sistem de comercializare bine pus la punct, cu beneficii de ambele părți, o afacere la cheie, un model de business deja testat, al cărui profit este evident și ușor de obținut, în condițiile respectării tuturor criteriilor de eligibilitate și de calitate.

Francizele capătă din ce în ce mai multă popularitate, grație numeroaselor avantaje și a riscurilor minime pe care le presupun.

Iată mai jos principalele puncte esențiale pentru care antreprenorii aleg afaceri la cheie:

  • Reputația serviciului/mărcii comercializate;
  • Suport complet și permanent;
  • Consultanță pentru deschiderea rapida a afacerii;
  • Know-how și instruirea garantate;
  • Marketing național;

Franciza: de ce este profitabilă?

Franciza Salon (coafor, cosmetica, manichiura, masaj, remodelare corporala) O astfel de afacere are mari șanse de succes, deoarece peste 60% dintre români apelează lunar la servicii de înfrumusețare. Într-un centru de profil, clienții sunt cca. 80% femei și 20% bărbați, însă, cei din urmă tind să cheltuiascaă mai mult pe tratamente de îngrijire personală, dorindu-și rezultate rapide.

Succesul unei afaceri în domeniul frumuseții depinde de mai multe variabile: inovația în serviciile folosite, calitatea tratamentelor și a produselor utilizate, aspectul spațiului unde se desfășoara activitatea, pregătirea personalului și interrelaționarea. Acolo unde există comunicare activă între clienți și brand există și profit. Fidelizarea clientelei este esențială în industria înfrumusețării.

Iar pe partea de Academie de beauty: aveți o paleta largă de cursuri de calificare acreditate:

  • Curs Machiaj;
  • Curs Tehnician Maseur;
  • Curs Formator;
  • Curs Coafor Stilist;
  • Curs Cosmetica;
  • Cursuri de specializare;
  • Curs Frizerie;
  • Curs Manichiura;
Salon curs

Ce este inclus în prețul francizei?

Francizele sunt afaceri la cheie, de aceea prețul lor include un proiect complet de business, adică majoritatea lucrurilor esențiale pentru a demara activitatea.

În cazul brandului REFLEXO VITAL, rețeaua de beauty cu peste 24 ani de experiență pe piața din România, prețul francizei pornește de la 6000 eur + tva.

  • Mobilare și amenajare locație: receptie, sală de tratament, decorare pereți;
  • Echiparea completă a salonului cu echipamentul de lucru, cu aparatură proprie și cu produse profesionale proprii, atât pentru efectuarea tratamentelor și a cursurilor de formare, dar și pentru revânzare către client. Sau posibilitatea de consultanță în aranjarea spațiului;
  • Training de specialitate, uniforme și diplome recunoscute international;
  • Manual operațional, efectuarea cursurilor, plus manuale de branding, suport curs (broșura, power point, video step by step) și consultanță;
  • Mententanță și suport tehnic pe toata durata contractuală;
  • Promovare locală și națională, precum și materiale marketing si promovarea francizei pe pagina principală a centrului Reflexo Vital;
  • Servicii clienți, atât direct cu francizatul și cu angajații, cât și pe site-ul oficial www.reflexovital.ro;
  • Pagina dedicată pe site, posibilitatea programărilor online.

Care sunt avantajele unei francize REFLEXO VITAL?

Dacă dorești să deții propriul salon de înfrumusețare sau să dezvolți un centru de formare profesionala acreditată în sistem de franciză, iată principalii pași de bifat:

  • Optează pentru o franciză Reflexo Vital, pentru experiența sa pe piață și un portofoliu vast în domeniu;
  • În cazul brandului REFLEXO VITAL, acesta asigură Francizaților lunar: servicii naționale de marketing, mentenanță, aparatură de rezervă, consultanță pe business și pe relația cu clienții, servicii de IT.
  • Odată ce te-ai hotărât asupra francizei, contactează Francizorul pentru o întâlnire. Atenție: până nu ai nici un document semnat cu Francizorul, acesta poate da franciza pe spațiul dorit de tine oricărui alt candidat, de aceea este esențial să semnezi un contract de rezervare, înainte de a consuma timp și energie.
  • Odată demarat parteneriatul prin semnarea unui contract de rezervare și, implicit, prin plata unui avans, te poți ocupa de găsirea spațiului optim și a angajaților. În toată aceasta perioadă, Francizorul va fi alături de tine și te va îndruma, pentru a lua cele mai bune decizii.
  • Este important să semnezi și contractul de franciză cât mai repede, cel mai tarziu odată cu semnarea contractului de închiriere spațiu, pentru ca Francizorul să îți poată livra în timp util toate materialele incluse în pachetul de franciză ales.
  • Cu circa 1-3 săptămâni înainte de inaugurare atât tu, cât și angajații, veți susține training-ul de specialitate, pentru a afla totul despre activitatea afacerii francizate.
  • Organizează un eveniment de deschidere a afacerii francizate, ca să îți anunți intrarea pe piață ți ca publicul țintă să afle ca brandul lor preferat a mai deschis o filială. Pentru că ai ales o franciză, probabil vei avea clienți încă din prima zi de activitate.
  • Implică-te zilnic în activitate, cel puțin pentru primele 3-6 luni, ca să îți dezvolți sănătos atât business-ul, cât și angajații și baza de date clienți.
  • Reinvestește o parte din profit în angajați și în clienți.

Intră în legătură cu noi!

Date contact:

Email:
Telefon: +40 726 177 488

FOLLOW US

Urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, Instagram și Youtube și fii la curent cu postările zilnice din cadrul cursurilor Reflexovital!

Facebook Newsletter