Masterclass Customer Care în Domeniul Masajului - Modulul I
Fie ca ești terapeut maseur și lucrezi ca freelancer, fie ca ești angajat intr-un SPA sau ai propriul tău business, cu siguranță îți dorești ca acei clienți care îți calcă pragul să plece mulțumiți și să își dorească să revină.
- Tip Curs: specializări masaj
- Durata: 6 ore
Curs momentan indisponibil
Din păcate nu este suficient sa fii un teraput bun. În acest domeniu, ca în orice alt domeniu dealtfel, fiecare detaliu contează. De la felul cum îți întâmpini clientul, la ținuta, la ambient, pâna la postura ta de lucru, la conversație, la cuvintele pe care i le adresezi la plecare, toate sunt elemente care îl pot convinge sa revină, să cumpere un produs sau un abonament, să se reprogrameze și să te recomande mai departe.
Modulul 1. Protocoale de interacțiune cu clientul
- Întampinarea clientului, importanța fișei de evaluare
- Ținuta terapeutului
- Aranjarea patului și a camerei de masaj (ambient, detalii care fac diferența)
- Arta conversației in timpul masajului (ce întrebari punem ca să putem personaliza o terapie, ce să nu spunem niciodata, cum începem să vindem un produs sau o terapie viitoare înca de pe patul de masaj – subiectul va fi dezvoltat mai mult in Modulul 2)
- Protocol de interacțiune cu clientul de la sosire pâna la plecare
- Tot modulul se bazeaza atât pe teorie cat și pe exemplificări și exerciții practice. Role-play
- Teme specifice care trebuie puse în practică până la reîntâlnirea din Modulul 2